sunnuntai 19. marraskuuta 2006

megen ensimmäiset juttuni

Oikeasti vähän jännittelee tälläinen uusi juttu. Ei siinä muuten mitään, mutta kun hoksasin mistä meidän 2100 työryhmä koostuu. Sainari ja 5-6 hieman outoa nimeä meikäläiselle! (oikeasti vielä löytyy lonttia ja aajiita ja meriläis jozzuu) Mutta itseasissa tästä on vain hyötyä minulle. Ajattelin nimittäin muuttaa omaa persoonallisuuttani. Ruveta kirjoittamaan itselle vuorosanoja kaikille eri päiville koko prokkiksen ajan. Voisin olla sellainen mysteeri kaveri. Sanoista ei ehkä aina saa selvää, silmälasit ja kaulahuvi ja puhun kokoajan vain, että mitä minä olen tampereella kokenut vuosien aikana ja mitä minä saan aina näyttämöltä. Sainio sitten hämmentyy ja kaikki on silleen et: "Sami, älä viiti tuijottaa ja osottaa" kun Sami huomaa meikän muuttuneen. Ja muut on asian kanssa ihan okei: "Elias musta tuntuu et sä oot paljon fiksumpi nykyään" "Joo, se hassuttelu ei oikein käynyt sulle. Tolleen sä olet oma itsesi!"
Todennäköisesti Atrokin tulee sitten juttelemaan!
Mutta innolla odottelen joulukuuta, moro

-Elaijesh von Ker O'Neil (Mä vielä vaihdan nimeä)

2 kommenttia:

Eino Saari kirjoitti...

OH, minä jo odotan uuden persoonallisuushäiriösi tapaamista!

Anonyymi kirjoitti...

eveliina,varo vaaraa!!!
terveisin lontti