sunnuntai 26. marraskuuta 2006

Uni vs Vr

Eilen oli komeet enskarijuhlat. Eilen kun sitten tulin pois juhlista lonttisen kyydillä kotia, nukahdin melkein välittömästi. Ja hyvä, että nukahdinkin! Näin aika tiukkaa unta. Unessa oltiin aivan samassa tilanteessa, kuin eilenkin. Heitin pari todella huonoa vitsiä ja lauloin Pauliina Hulkosta laulun (laulun nimi voisi olla "Johtuuko se siitä, että olen vain tälläinen harrastajateatterilainen?")
Kuitenkin, unessa kaikki meni siihen asti ihan normaalisti, kunnes meni istumaan sohvalle ja kaikki rupesi huutaa että: "Pauliina sinun vuoro!"Pauliina Eliaskin laulo sinusta!" Olin aika hämmentynyt, kun Pauliina Hulkko, vähän ujona käveli siihen samalle tuolille missä minä juuri lauloin hänestä laulun. Huikeeta oli, kun Pauliinalla oli se sama mekko kuin teatteritapaamisessa. Pauliina anto merkin samille ja oopeella, aivan kuin minäkin. Sitten tuli hassu juttu! Tyypit rupesi soittamaan sitä Remin - Man on the moon- biisiä! Ja Pauliina rupesi laulamaan! "Hey, Elias did you hear about this one? "... " If you believed they put a man on the moon, Elias on the moon."

Se oli päätä räjäyttävää! Sen unen ei olisi pitänyt päättyä koskaan.

Mutta se päätty.

Klo 07:00. Ja arvatkaa mihin! SAINION SAMI SOITTAA!

Öh, moro. Mun juna.. Niin se ei lähtenytkään...vielä. Ootsä kotona?

Joo, paljon kello?

Notota, seittämän. Aamulla. Mä kyllä soitin aajiille, että voisinko tulla...mutta sillä oli tyttöystävä kotona.

Aivan. No haluatsä tulla meille?

Uh, joo. mä oon tässä 100metrin päässä teidän talosta, täällä makasiinilla. Mä soitan pommin, kun olen teillä.

Sellasta. Huoh, vain Luoja tietää, mitä kaikkea siinä mun unessa olisi vielä sattunut. Mutta mitä se ei tiedä, on kuinka paljon minua ärsyttää, kun se vitun juna ei lähtenyt sillon seittämältä! Mutta ei se haittaa. Huumoriahan tämä vain. Yksi kokemus tässä elämässä niinhän!

Moro

-Elaijes von Hulk.. Keränen tai jotain




1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis uni.