perjantai 12. lokakuuta 2007

Aunelta, Parousiasta, hyvin epävarmasti vielä..

parousia. taivaan ja maan hääjuhla. se on yksi tapa kertoa mitä parousia tarkoittaa (sen lisäks että se on myös jumalan toinen tuleminen...) voi kun tietäsinkin lisää. juhlat ne varmaan sitten on. laulamista ja tanssimista ja maailmansalkoa ja valkoista ja afrikkaa. miten toivottaa toinen tervetulleeksi. viimestään sitten kerron lisää kun tuun pitään niitä pääsykokeita.
naurua ja rinkiä mietin myös. esityksen rajojen liudentumista ja liudentamista todellisuuteen. perusjuttuja toisin sanoen. luuppeja. sekä liikkeessä että äänessä. ja tämmösiä laulunsanoja:

1)
minä menen minne menen
minä menen
minne menet
minä menen minne menen minä
menen

2)
kukaan ei voi tietää siitä mitään
kukaan ei voi sanoa siitä mitään
sen takia sen nimi on
minä tulen

3)
unikko nukkuu
sammal on vihreää
tänne jää

meren takana kaikki jo aivan eri maata

aune

Ei kommentteja: