maanantai 7. toukokuuta 2007

Lämmittää..

ää-ä..
Miks pitää olla taukoa? Minua tympäsee jo nyt.
Kävin eilen rentoutumassa eli katsomassa paikallisen jalkapalloseuran ottelua - hävisivät 2-3. No ei se mitn.. hyvä peli. Minua houkuteltiin kans erääseen joukkueeseen pelaamaan. Saas nähdä kun kesä teatteri tulee niin en taida ruveta sitten ihan urheilemaan. Kai sitä vois käydä potkimassa palloa.

Kun olikin jo puhetta tauosta niin jäi ainakin melko hyvä maku jutusta ja nyt seuraavia esityksiä odottaa ihan oikeasti. Oon mietiskellyt Kallisen sanoja kun avasi suunsa siinä iltaisesa keskustelussa. Tai lähinnä sanojensa pohjalta soveltaen omaan elämääni, alan jo ymmärtää itseni jossain määrin. Tupakkaa en ole polttanut ja vaikkei lakon aloittamisesta ole aikaakaan, tähän astiseen saavutukseen olen jo tyytyväinen.

Nyt treffit pystyyn ja ihmiset soittakaa mut mukaan kun tärskyt ovatten. Tulen mielelläni. Mulleiookenenkäännumeroo! :(

Ja tähän loppuun miete. Eräs ihaminen minulle kerran sanoi, että on se hienoa kun saa tuntea elävänsä. Nyt minä tunnen eläväni. :)

-apina

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

" Elämä on ihmisen parasta aikaa" - M. Nykänen