maanantai 5. maaliskuuta 2007

Lomaa

Tänne ajauduin nyt. Olen viettänyt päivän kiemurrellen ammatinvalinta paineissa. En tiedä mistä ne tulevat. Tuntuu hieman, kuin ne eivät tulisi itsestäni, vaan jostakin muualta. Odotuksia. Pitäisi tietää jotakin ja tähdätä johonkin. Pitäisi olla päämäärä. Plääh. Niin helposti kelluisin vain tässä tämän hetkisessä tilanteessa. Tyytyväisenä, onnellisena. Mutta kai sitä on potkittava itseään johonkin suuntaan. Ei auta jäädä vain hillumaan, luulisin.
Se siitä.
Viime viikon torstain läpimeno oli hyvä kokemus minulle. Oli mukavaa itseni kanssa ja mukavaa tehdä ja katsoa muiden tekemistä. Vähitellen alan ymmärtää tätä koko juttua. Se ei enää hahmotu minulle niin pieninä palasina, vaan koko ajan isompina. Silti minun on mahdotonta saada sanotuksi siitä juuri mitään. Kaikki on niin uutta minulle ja ihmeellistä. Jännittävää nähdä selkeneekö pääni ennen ensi-iltaa. Onko niin tarkoituskaan? Tai onko se mahdollista? joo. Tuntuu, että pyöriskelen liiaksi oman pääni sisällä, pystymättä tuomaan mitään sieltä ulos.
Sekavia sanoja. Näin perjantain jälkeen unessa, että Eino potkaisi minut ulos tästä prokkiksesta.hm.

Heippa nyt.
Olette suloisia.
Niin

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

se oli vain unta, niina hyvä. se ammatinvalintapainajainen.

;)